Jon and Vangelis – I’ll Find My Way Home / Jag ska hitta min väg hem

Du frågar mig var jag ska börja
Är jag så vilse i min synd
Du frågar mig var jag föll
Jag kan inte säga när
Men om min ande är förlorad
Hur ska jag hitta det som är nära
Ifrågasätter inte att jag inte är ensam
På något sätt ska jag hitta min väg hem

Min sol ska stiga i öst
Så ska mitt hjärta få frid
Och om du frågar mig när
Ska jag säga att det startar vid slutet
Du vet att din vilja att vara fri
Matchas med kärlek i hemlighet
Och samtal kommer att förändra din bön
På något sätt finner du att du är där.

Din vän är nära vid din sida
Och talar med urgammalt språk
Årstidernas önskan kommer att besannas
Alla årstider börjar med dig
En värld kommer vi alla från
En värld, smälter vi till en

Håll bara min hand och vi är där
På något sätt ska vi någonstans
På något sätt ska vi någonstans

Du frågar mig var jag ska börja
Är jag så vilse i min synd
Du frågar mig var jag föll
Jag kan inte säga när
Men om min ande är stark
Vet jag att det inte kan dröja länge
Inga frågor, jag är inte ensam
På något sätt ska jag (hitta min väg) hem
På något sätt ska jag (hitta min väg) hem
På något sätt ska jag (hitta min väg) hem
På något sätt ska jag (hitta min väg) hem

 

Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

Kommentera

