Jag tränar med min pil och båge varje dag…/ I practice with my bow and arrow every day…

LS003257

Jag tränar med min pil och båge varje dag. Men bara för att jag inte tillverkat min egen båge och pil, så är det inte meningslöst. En dag ska jag tälja mina egna pilar, tvinna min egen sträng och leta mig en båge, och få ytterligare en dimension och mening med mitt övande. En dag…

I practice with my bow and arrow every day. But just because I have not made ​​my own bow and arrow, it is not meaningless. One day I will carve my own arrows, twirl my own string and find me a bow, and get another dimension and meaning with my practicing. One day …

Det här inlägget postades i Egna tankar/ Own thoughts. Bokmärk permalänken.

Kommentera

