Allt säger mig…/ Everything tells me…

mistake

Allt säger mig att jag är på väg att ta ett felaktigt beslut, men att göra misstag är bara en del av livet. Vad vill världen av mig? Vill den att jag inte ska ta några risker, att jag ska gå tillbaka där jag kom ifrån eftersom jag inte hade modet att säga ”ja” till livet?

Everything tells me that I am about to make a wrong decision, but making mistakes is just part of life. What does the world want of me? Does it want me to take no risks, to go back to where I came from because I didn’t have the courage to say ”yes” to life?

Eleven Minutes, Paulo Coelho

http://www.PauloCoelho.se

Translation: https://olavie.wordpress.com/

Det här inlägget postades i Paulo Coelho på svenska. Bokmärk permalänken.

Kommentera

