Moto Boy: Someday (you can´t hide what´s in your heart)

someday I´ll find all my rounds be complete sometime I know I´ll break the ice beneath my feet and baby then from memories I´ll recall something you told me from the start you can´t hide what´s in your heart sometimes I feel it would be easier to pretend to be halfhearted would mean half a heart to mend but baby then from memories I recall something you told me from the start you can´t hide what´s in your heart

en dag kommer alla mina cirklar vara fullständig någon gång vet jag att jag ska bryta isen under mina fötter och älskling sen ur minnena kommer jag  ihåg något som du berättade för mig från början att du inte kan dölja vad som finns i ditt hjärta ibland känner jag att det skulle vara lättare att låtsas vara halvhjärtad då skulle det bara finnas ett halvt hjärta att laga men älskling sedan ur minnena minns jag något som du sa från början att du inte kan dölja vad som finns i ditt hjärta

Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

Kommentera

