Michel Teló – BARÁ BERÊ

Bara bara bara
Bere bere bere
Bara bara bara
Bere bere bere bere
Bara bara bara
Bere bere bere

E quando eu te pegar você vai ficar louca
Vai ficar doidinha, doidinha dentro da roupa
Quando eu te pegar vou fazer diferente
Tenho certeza, vai pirar a sua mente

(Och när jag fånga dig, kommer du att bli galen
Förbli dåraktig, dåraktiga lilla flickan inuti dräkten
När jag fånga dig kommer jag göra dig annorlunda
Jag är säker på, att jag kommer att skrämma dig)

A bebida tá subindo
A cabeça enlouquecendo
O clima tá esquentando
Só vai dar eu e você
Pra gente então fazer

(Drinken börjar verka
Huvudet är galet
Temperaturen ökar
Allt kommer bara för dig och mig
För att vi ska göra det)

Bara bara bara
Bere bere bere
Bara bara bara
Bere bere bere bere
Bara bara bara
Bere bere bere
Bara bara abara
Bere bere borá

[Instrumental]

E quando eu te pegar você vai ficar louca
Vai ficar doidinha, doidinha dentro da roupa
Quando eu te pegar vou fazer diferente
Tenho certeza, vai pirar a sua mente

A bebida tá subindo
A cabeça enlouquecendo
O clima tá esquentando
Só vai dar eu e você
Pra gente então fazer

Bara bara bara
Bere bere bere
Bara bara bara
Bere bere bere bere
Bara bara bara
Bere bere bere
Bara bara abara
Bere bere borá

[Instrumental]

Bara bara bara
Bere bere bere
Bara bara bara
Bere bere bere bere
Bara bara bara
Bere bere bere
Bara bara abara
Bere bere borá

Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

Kommentera

