Jenni Vartiainen – Halvalla (Billigt / Cheap)

Jenni Vartiainen – Halvalla

On yö ja valvon sinun vierellä
Det är natt och jag vakar vid din sida
En tahdo koskaan enää riidellä
Jag vill aldrig mer gräla
Sua vielä vähän aikaa katselen
Jag tittar på dig ett tag till
Olet kaunis ja yksinäinen
Du är vacker och ensam

Nuku siinä vaan rauhassa
Sov bara i lugn och ro
hei ei enää haaveilla
du, låt oss inte dagdrömma mer
Keitä muita on tarjolla
Vilka andra som finns till buds
En osaa arvailla ja jos heräisit sattumalta
Jag kan inte gissa och om du skulle vakna upp

Niin saat minut nyt halvalla, poisheittohinnalla
Så får du mig billigt, till utförsäljningspris
Saat tämän nyt helpolla, minun käytetyn sydämeni
Nu kan du enkelt få mitt begagnade hjärta

On hyvä ettet tiedä minusta
Det är bra att du inte vet något om mig
Olen huono puhumaan myös sinusta
Jag är också dålig på att prata om dig
Vain hiuksiasi hiljaa kosketan
Jag rör bara försiktigt ditt hår
en rakkaudesta mitään ymmärrä
Om kärlek vet jag ingenting

Nuku siinä vaan rauhassa
Sov bara i lugn och ro
hei ei enää haaveilla
du, låt oss inte dagdrömma mer
Mitä muuta on tarjolla
om vad som finns till buds
En osaa arvailla, voi jos heräisit sattumalta
Jag kan inte gissa, bara du kunde vakna nu

Niin saat minut nyt halvalla, poisheittohinnalla
Så får du mig billigt, till utförsäljningspris
Saat tämän nyt helpolla, minun käytetyn sydämeni
Nu kan du enkelt få mitt begagnade hjärta

Hei ollaan vaan aivan paikoillaan
Låt oss vara helt stilla
Turha on etsiä kauempaa
Onödigt att leta längre
Kun on hieno maailma jo tarjolla
När en så vacker värld redan finns här

Niin saat minut nyt halvalla, poisheittohinnalla
Så får du mig billigt, till utförsäljningspris
Saat tämän nyt helpolla, minun käytetyn sydämeni
Nu kan du enkelt få mitt begagnade hjärta

Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

Kommentera

