Till alla mina vänner…/ To all my friends…

Till alla mina vänner
To all my friends

Ni som vet hur jag verkligen känner.
You who really know how I feel.

Bless för att ni finns.
Bless you for being there.

Så om du har en god vän
So if you have a good friend

Se till att ta vara på den
Make sure to take care of it

För sann vänskaps skull jao
For true friendship sake, jao

Om du har en god vän
If you have a good friend

Ta vara på den
Take care of him

En god vän
A good friend

Alltid var sann
Always be true

En god vän
A good friend

Försöker va så god vän jag kan
Trying to be as good friend as I can be

Om du har en god vän
If you have a good friend

Ta vara på den
Take care of her

En god vän
A good friend

Alltid var sann
Always be true

En god vän
A good friend

Försöker va så god vän jag kan
Trying to be as good friend as I can be

Vem skulle jag va
Who would I be

Utan mina vänner
Without my friends

Dem som vet hur jag verkligen känner
Those who know how I really feel

Och hjärtat bultar och blodet det bränner
And the heart is pounding and the blood it burns

Utan mina vänner
Without my friends

Vem skulle jag va
Who would I be

Utan mina nära
Without my close ones

Bara mot dom kan jag va så elak och svära
Only against them, I can be so mean and swear

Så mycket kärlek jag håller er så nära
So much love I hold you so close

Mina kära
My dear ones

Om du har en god vän
If you have a good friend

Ta vara på den
Take care of them

En god vän
A good friend

Alltid var sann
Always be true

En god vän
A good friend

Försöker va så god vän jag kan
Trying to be as good friend as I can be

Om du har en god vän
If you have a good friend

Ta vara på den
Take care of them

En god vän
A good friend

Alltid var sann
Always be true

En god vän
A good friend

Försöker va så god vän jag kan
Trying to be as good friend as I can be

Vem ska hjälpa dig upp när du faller omkull
Who will help you up when you fall down

Vem ska minnas dig när du ligger där under mull
Who will remember you when you are there in the ground

Gjorde du någonsin nåt annat än för din egen skull
Did you ever anything but for your own sake

Ingenting går in i en flaska som är full
Nothing goes into a full bottle

bull, bull, bull

Du sökte fann guld
You searched found gold

Men dissar du dina vänner står du evigt i skuld
But if you dizz your friends you will be in debt forever

bull, bull, bull

Dra på ditt eget hull
Pull on your own flesh

buuul,buuuul

Vem skulle du va
Who would you be

Utan dina vänner
Without your friends

Dem som vet hur du verkligen känner
Those who know how you really feel

Och hjärtat bultar och blodet det bränner
And the heart is pounding and the blood it burns

Utan dina vänner
Without your friends

Vem skulle du va
Who would you be

Utan dina nära
Without your loved ones

Bara mot dom kan du va så elak och svära
Only against them, you can be so mean and swear

Håll dem nära dina kära
Keep them close your love ones

Om du har en god vän
If you have a good friend

Ta vara på den
Take care of it

En god vän
A good friend

Alltid var sann
Always be true

En god vän
A good friend

Försöker va så god vän jag kan
Trying to be as good friend as I can be

Om du har en god vän
If you have a good friend

Ta vara på den
Take care of …

En god vän
A good friend

Alltid var sann
Always be true

En god vän
A good friend

Försöker va så god vän jag kan
Trying to be as good friend as I can

Om du har en god vän
If you have a good friend

Ta vara på den
Take care of them

En god vän
A good friend

Alltid var sann
Always be true

En god vän
A good friend

Försöker va så god vän jag kan
Trying to be as good friend as I can be

Vem skulle jag va?
Who would I be?

Vem skulle jag va?
Who would I be?

Vem skulle jag va?
Who would I be?

Utan mina vänner
without my friends

Vem skulle jag va?
Who would I be?

Vem skulle jag va?
Who would I be?

Vem skulle jag va?
Who would I be?

Utan mina
without my

åååhhhh

Om du har en god vän
If you have a good friend

Ta vara på den
Take care of them

ååhh jaa

Kom ihåg
Remember

ohoj

Video | Det här inlägget postades i Andras tankar/ Others thoughts, Musik. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Till alla mina vänner…/ To all my friends…

Kommentera

