Avicii – Avicii – Wake Me Up

Känner mig fram genom mörkret
Styrs av ett bultande hjärta
Jag kan inte berätta var resan kommer att sluta
Men jag vet var den börjar
De säger att jag är för ung för att förstå
De säger att jag är fångad i en dröm
Livet kommer passera förbi mig om jag inte öppnar mina ögon
Men det är ok för mig

Så väck mig när allt är över
När jag är klokare och jag är äldre
All den här tiden hittade jag mig själv
Och jag visste inte att jag var vilse
[x2]

Jag försökte bära världens vikt
Men jag har bara två händer
Jag hoppas att jag får chansen att resa runt i världen
Men jag har inte några planer
Jag önskar att jag kunde stanna för evigt så här ung
Inte rädd för att blunda
Livet är ett spel gjort för alla
Och kärlek är priset

Så väck mig när allt är över
När jag är klokare och jag är äldre
All den här tiden hittade jag mig själv
Och jag visste inte att jag var vilse
[x2]

Jag visste inte att jag var vilse
Jag visste inte att jag var vilse
Jag visste inte att jag var vilse
Jag visste inte att jag var vilse

———————————–

Feeling my way through the darkness
Guided by a beating heart
I can’t tell where the journey will end
But I know where it starts
They tell me I’m too young to understand
They say I’m caught up in a dream
Well life will pass me by if I don’t open up my eyes
Well that’s fine by me

So wake me up when it’s all over
When I’m wiser and I’m older
All this time I was finding myself
And I didn’t know I was lost
[x2]

I tried carrying the weight of the world
But I only have two hands
I hope I get the chance to travel the world
And I don’t have any plans
I wish that I could stay forever this young
Not afraid to close my eyes
Life’s a game made for everyone
And love is a prize

So wake me up when it’s all over
When I’m wiser and I’m older
All this time I was finding myself
And I didn’t know I was lost
[x2]

I didn’t know I was lost
I didn’t know I was lost
I didn’t know I was lost
I didn’t know I was lost

Det här inlägget postades i Andras tankar/ Others thoughts, Musik och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

