Valborg

http://www.svtplay.se/klipp/1337399/hakan-hellstroms-timme-valborg-med-helen-sjoholm

Änglarna har åkt på pisk

The Angels have been whipped

Gårdarna är grönsvarta

The houses are green&black

Och i Azalea kan man inte ungdå att bli kär

And in Azalea you can not avoid to fall in love

Där går en som svär att allt du gör är gott

Over there walks one who swears that everything you do is good

Ja, jag är din

Yes, I am yours

Om du vill ha en idiot lägg din hand i min

If you want a fool lay your hand in mine

Lägg din hand i min

Lay your hand in mine

Har ingen plats att kalla hem

Have no place to call home

I detta pissiga vårregn

In this pissy spring rain

Ett förortsgäng kapar en spårvagn hem

A suburban gang hijacks a tram on its way home

I vårkvällen

This spring night

Provsmakar livets heroin

Tasting life´s heroin

Och om du någonsin

And if you ever

Vill ha en idiot lägg din hand i min

Want a fool lay your hand in mine

Lägg din hand i min

Lay your hand in mine

Du kanske aldrig når det du vill nå

You may never reach what you want to reach

Men du når mig

But you can reach me

Du kanske aldrig får den du vill få

You may never get the one you want

Men du får mig

But you will have me

Det här inlägget postades i Andras tankar/ Others thoughts, Musik och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

