Flyktsoda/ Escape-soda

Var inte rädd för mig, jag är så rädd för dig

Don´t be afraid of me, I’m so afraid of you

jag går på glödande kol

I walk on burning coals

Lyckan kommer, lyckan går, dom säger

Happiness comes, happiness goes, they say

tiden läker sår

time heals wounds

Jag släcker lampor, jag öppnar fönster

I switch off lights, I open the windows

letar efter mönster

looking for patterns

Jag kommer aldrig, jag kommer aldrig, kommer
kommer aldrig komma hem

I will never, I will never, never
never come home

Flyktsoda, ta mig i land
sätt mig i brand, ibland ibland ibland

Escape Soda, take me ashore
Put me on fire, sometimes sometimes sometimes

Flyktsoda, ta mig i land
sätt mig i brand, ibland ibland ibland

Escape Soda, take me ashore
Put me on fire, sometimes sometimes sometimes

Var inte rädd för mej, jag är så rädd för dig

Don´t be afraid of me, I’m so afraid of you

sluta fråga hur jag mår

stop asking how I feel

Precis som vanligt men försöker ändå

Just as usual, but trying anyway

fast jag har öppna sår

although I have open wounds

Jag slickar pärlor, jag äter mänskor

I lick beads, I eat people

stjärnor gnistrar ner i ett hål

stars sparkle down a hole

Jag kommer aldrig, jag kommer aldrig, kommer
kommer aldrig komma hem

I will never, I will never, never
never come home

Flyktsoda, ta mig i land
sätt mig i brand, ibland ibland ibland

Escape Soda, take me ashore
Put me on fire, sometimes sometimes sometimes

Flyktsoda, ta mig i land
sätt mig i brand, ibland ibland ibland

Escape Soda, take me ashore
Put me on fire, sometimes sometimes sometimes

Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

Kommentera

