Jag behöver vila så länge…/ I need to rest for so long…

Jag behöver vila så länge att jag inte orkar mer, min själ behöver lugn och ro så att den blir uttråkad och hoppar upp och vill ut och flyga, mitt intellekt söker så mycket tomhet att bräddarna svämmar över…

I need to rest for so long that I can’t cope it anymore, my soul needs so much peace that it gets bored and jumps up and wants to fly, my intellect craves for so much emptyness that the brim overflow…

arbete

 

Foto: Erik Johansson, http://erikjohanssonphoto.com/

Det här inlägget postades i Andras tankar/ Others thoughts, Egna tankar/ Own thoughts. Bokmärk permalänken.

Kommentera

